נכון, הזקנה היא חלק טבעי מהחיים, אבל מה לעשות שהיא מביאה איתה מתנות נוספות שגם אם ציפינו להן, פחות בא לנו לחיות איתן, אחת מהן היא שיער מאפיר ומלבין. אולי בסרטים זה נראה סקסי (בעיקר אם אתה ריצ'ארד גיר) והאמת היא שאצל חלק מהגברים זה יכול להיראות יפה אבל לא כולם רוצים שיער אפור או לבן בעיקר אם זה קורה בגיל צעיר.


משום מה צביעת השיער היא סוג של פריבילגיה ששמורה רק לנשים- או כך לפחות נדמה, שנשים יכולות לצבוע את השיער שלהן ברגע שהשערה הראשונה מופיעה וזה יהיה לגיטימי לגמרי, אבל גבר שיצבע יזכה להרמת גבה ותגובות מהסביבה. אז לא עוד! אין שום צורך להרגיש פחות גבר אם החלטת שלא בא לך שיער אפור או לבן ואם הופיעה שערה אחת לבנה אתה בהחלט יכול לצבוע ולשפר את המראה שלך ובהתאם לכך את ההרגשה והביטחון העצמי.

גברים רבים שמגלים להפתעתם ששיערם מתחיל להאפיר, מחליטים לצבוע את השיער, זו כבר מזמן לא פעולה שהיא נחלתן של נשים בלבד, הנורמות משתנות, יותר ויותר גברים מגיעים לשלב בו הם מגלים שיער שיבה, ובוחרים להתחיל ולצבוע את שיערם באופן קבוע.


הרי היום ללא מאמץ גדול מצדך אתה יכול למצוא גברים שמכורים לקרמים ייעודיים לעיניים ולגוף וכאלה שמקפידים להסיר שיער ללא שום בושה.

אז נכון, ריצ'ארד גיר לא צובע את שיערו ואף מתפאר ברעמה לבנה ומלאה בשיער שיבה, אבל אם אתה לא ריצ'ארד כנראה שזה פחות יעבוד לך. אז למה לא בעצם?

ובנינו, התקדמנו קצת ומה שהיה נכון ועכשווי לשנות השמונים, קצת פחות תופס כאן ועכשיו ב2017.

האמת היא שאם תפסיק רגע להתעסק בקרקפת שלך ותסתכל סביבך, תגלה המון ראשים צבועים של גברים שגילו עוד לפניך את נפלאות הצבע, גברים שבחרו להתמיד בפעולה אחת שתגרום להם להרגיש צעירים (כמעט לנצח) גם אם הם עדיין לא יודו בכך.


צביעת שיער היא הצהרה אופנתית- בדיוק כמו תספורת, אתה יכול לבחור לצבוע את השיער בגוון ובצבע שתבחר, כיום השוק מציע מגוון רחב של צבעים במהירות (אפילו צביעת שיער בעשר דקות, כן כן) וביעילות, כאלה שישמרו על עור הקרקפת שלך, יחזירו את הגמישות והברק שמעט אבדו לשיערך, והשיער שלך יצמח בריא יותר, חזק יותר ותיראה ותרגיש נהדר. אולי אפילו קצת כמו כוכב קולנוע מרוב המבטים שתקבל ברחוב...

אז אל תהיה צבוע, תתחיל לצבוע! אם השיער שלך מאפיר וזה מתחיל להפריע לך, תתחיל ליהנות מהיתרונות של שיער צבוע ומטופח, תפרגן לעצמך, נשים לא סתם הולכות לספר בשביל לצבוע. הן הולכות בשביל החוויה. אם החלטת להשקיע באיך שאתה נראה אז לך אם זה עד הסוף. תבחר תספורת, צבע ולך על זה. אולי בהתחלה זה יראה לך מוזר אבל תאמין לנו שגם גברים אחרים שיגחכו ויגידו שהם לא יצבעו רק אומרים בקול את מה שהם חוששים ממנו בפנים. כי אין אף גבר שלא רוצה להיות שלם עם איך שהוא נראה ולהרגיש טוב- אבל ממש טוב עם עצמו. הנשים כבר לקחו את כל עניין היופי כמה צעדים קדימה ודואגות לטפח את עצמן אז למה לגברים אסור? אז זהו, שמותר.

קדימה, קבע תור אצל הספר ותחדש את התמונה שלך במדיה החברתית. אה, ותתכונן למבול של הצעות!

התוכן באדיבות רוברטו מיכאלי קוסמטיקה בע"מ

פורסם באתר askmen

חזרה לדף הבית

Coi בניית אתרים
דף הבית